Hakatonas „Toleranciją kurianti bendruomenė“

Hakatonas „Toleranciją kurianti bendruomenė“ – kūrybos ir bendrystės diena

Š. m. balandžio 29 d. mūsų gimnazijoje vyko SMK organizuotas Hakatono renginys „Toleranciją kurianti bendruomenė“ (dalyvavimas projekte „Tūkstanmečio mokyklos II“), kuriame dalyvavo IIa ir IIb klasių gimnazistai. Renginys prasidėjo oficialiu atidarymu – dalyviai buvo pasveikinti, jiems pristatyta dienos programa. Lektorė Raimonda Kurauskienė skaitė pranešimą „Kur baigiasi tolerancijos ribos?“ Mokiniai buvo skatinami susimąstyti apie tolerancijos ribas, pagarbą, atsakomybę ir bendruomeniškumą.

Vėliau dalyviai kibo į komandinius darbus: vyko idėjų generavimas, diskusijos, mentorystės sesijos. Gimnazistai kūrė sprendimus tokioms problemoms, kaip vienatvė, bendrų erdvių trūkumas mokykloje bei analizavo tolerancijos svarbą kasdienybėje. Visą laiką mokinių kūrybinį procesą stebėjo ir kontroliavo SMK dėstytojos – dalinosi patirtimi, konsultavo ir įkvėpė komandas tobulėti. Energingą dienos nuotaiką kūrė SMK studentė, kuri vedė renginį. Jos temperamentas bei humoro jausmas padėjo sukurti jaukią atmosferą. Po kūrybinio darbo vyko pasiruošimas pristatymams – komandos svarstė, kaip originaliai ir aiškiai pateikti savo sukurtas idėjas. Prieš prezentacijas dalyviai turėjo pietų pertrauką, kurios metu galėjo pailsėti bei pasidalinti įspūdžiais.

Antroje renginio dalyje vyko komandų idėjų pristatymai. Juos vertino komisija, kurią sudarė SMK dėstytojai, gimnazijos direktorė ir psichologė. Pristatymus stebėjo ir gimnazijos pavaduotojai, jie aktyviai domėjosi mokinių pasiūlymais. Renginio pabaigoje vyko apdovanojimai ir pažymėjimų įteikimas. Kiekviena komanda buvo įvertinta, o nugalėtojai pakviesti dalyvauti SMK organizuojamame renginyje „VibeLift“ – tai tapo puikiu paskatinimu toliau kurti ir drąsiai reikšti savo idėjas.

Hakatonas tapo ne tik galimybe pažinti toleranciją per kūrybą, bet ir vertinga patirtimi mokantis bendradarbiavimo, komandinio darbo bei viešojo kalbėjimo.

Ula, Emilija ir Miglė iš IIa.

Foto