Praktinės dirbtuvės mokiniams „Kaip kurti įtraukiantį ir pozityvų mokyklos klimatą?“

Birželio 4 dieną mūsų gimnazijoje vyko prasmingas ir įkvepiantis renginys I gimnazijos klasių mokiniams – praktinės dirbtuvės „Kaip kurti įtraukiantį ir pozityvų mokyklos klimatą?“. Šį užsiėmimą vedė SMK lektorė Kristina Kelerienė – pedagogė ir emocinio intelekto ugdymo specialistė, turinti ilgametę darbo su jaunimu patirtį.

Dirbtuvių tikslas – skatinti mokinius reflektuoti apie mokyklos bendruomenės atmosferą, stiprinti bendravimo įgūdžius, lavinti pasitikėjimą savimi ir atrasti būdus, kaip kiekvienas gali prisidėti prie pozityvios mokyklos aplinkos kūrimo. Užsiėmimo metu vyko įvairūs praktiniai žaidimai ir komandinis darbas, kurių metu turėjome galimybę ne tik smagiai praleisti laiką, bet ir gilintis į svarbius tarpusavio santykių aspektus.

Veiklos buvo orientuotos į bendradarbiavimą, aktyvų įsitraukimą, drąsos ugdymą ir greito mąstymo lavinimą. Kiekvienas turėjo progą išreikšti save, išgirsti kitą, įveikti baimę suklysti ar būti nesuprastam. Lektorės vedami pratimai skatino pasitikėti savimi ir kitais, spręsti situacijas kūrybiškai bei empatiškai. Per žaidimus ir refleksijas ugdėme gebėjimą veikti komandoje ir kurti saugią bei palaikančią aplinką.

Lektorė Kristina dalijosi įžvalgomis apie tai, kas kuria įtraukiantį klimatą – nuo atviro bendravimo ir pagarba grįstų santykių iki mažų, bet svarbių gestų kasdienybėje. Ji pabrėžė, kad kiekvienas mokinys turi galią keisti savo aplinką ir būti pozityvių pokyčių iniciatoriumi.

Mokiniai patyrė daug teigiamų emocijų, džiaugėsi galimybe kitaip pažvelgti į mokyklos gyvenimą bei savo vaidmenį jame. Renginys ne tik sustiprino tarpusavio ryšius, bet ir paskatino permąstyti, kaip kuriame bendrystę, palaikymą ir pagarbą savo klasėse.

Šios dirbtuvės tapo ne tik naudinga patirtimi, bet ir puikia įžanga tolimesniems pokyčiams – juk įtraukiantis ir pozityvus mokyklos klimatas prasideda nuo kiekvieno iš mūsų.

Sandra Ia gimn. kl.