Gimnazijos veiklos sritis – švietimas, kodas 85.
Gimnazijos veiklos rūšys:
- Pagrindinės švietimo veiklos rūšys:
1.1. vidurinis ugdymas, kodas 85.31.20. - Kitos veiklos rūšys:
2.1. pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;
2.2. pradinis ugdymas, kodas 85.20;
2.3. priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.20;
2.4. ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.10;
2.5. vaikų dienos priežiūros veikla, kodas 88.91;
2.6. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;
2.7. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;
2.8. kitas, niekur kitur nepriskirtas švietimas, kodas 85.59;
2.9. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60. - Kitos ne švietimo veiklos rūšys:
3.1. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;
3.2. automobilių ir lengvųjų variklinių transporto priemonių nuoma ir išperkamoji nuoma, kodas 77.11.
3.3. bibliotekų ir archyvų veikla, kodas 91.01;
3.4. muziejų veikla, kodas 91.02;
3.5. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;
3.6. kita pramogų ir poilsio organizavimo veikla, kodas 93.29.
- Gimnazijos veiklos tikslas – ugdyti kiekvienam asmeniui vertybines orientacijas, tautinį sąmoningumą ir daugiakultūriškumą, plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, atsižvelgiant į kiekvieno asmens individualumą, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui, sociokultūrinę ir pilietinę brandą.
- Gimnazijos veiklos uždaviniai:
- teikti mokiniams kokybišką pradinį, pagrindinį, vidurinį išsilavinimą, neformalųjį švietimą;
- laiduoti sėkmingą vaiko, mokinio asmenybės skleidimąsi, ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį, stiprią pažinimo motyvaciją turintį vaiką, mokinį, sudaryti prielaidas tolesniam sėkmingam ugdymuisi;
- tenkinti ugdytinių ir mokinių pažinimo, lavinimosi saviraiškos poreikius;
- užtikrinti darnią prigimtinių vaiko galių plėtotę, puoselėti jo dvasinę kultūrą, pilietiškumą, sveikos gyvensenos, ekologinius, aplinkosauginius įgūdžius;
- teikti ugdytiniams ir mokiniams reikiamą socialinę, specialiąją, pedagoginę bei psichologinę ar kitą pagalbą;
- kurti ugdymui(si) palankų psichologinį klimatą ir ugdymo(si) erdvę;
- taikyti ugdymo(si) metodus, atitinkančius vaiko amžiaus tarpsnio ir individualius ypatumus, ugdymo srities specifiką;
- naudoti ugdymo(si) priemones, skatinančias smalsumą, aktyvumą, kūrybiškumą;
- skatinti mokinių savanorystę;
- atskleisti ir plėtoti kūrybines ugdytinių ir mokinių galias, ugdyti meninę ir estetinę kompetenciją;
- ugdyti mokiniams ir ugdytiniams bendravimo, informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo gebėjimus, bendradarbiavimo ir komandinio darbo įgūdžius, informacinę kultūrą, suteikti saugaus informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo žinių;
- puoselėti pasitikėjimą savo jėgomis, iniciatyvumą, savarankiškumą, nusiteikimą imtis atsakomybės, nuostatą mokytis visą gyvenimą, tobulėti;
- ugdyti ir stiprinti mokinių pagarbą valstybei ir įstatymams, demokratijos principams;
- rūpintis pagal amžių pritaikytu mokinių lytiškumo ugdymu, grindžiamu dorinėmis vertybėmis;
- užtikrinti sveiką ir saugią ugdymo(si) aplinką.