Netradicinės pamokos gamtoje

Šiltą ir gražų rugsėjo 18-osios pirmadienį, aštuntų klasių mokiniams  vyko integruota matematikos ir dailės pamoka ,,Simetrija mene ir matematikoje‘‘.

Mokiniai gavo neįprastą užduotį – dekoruoti marškinėlius simetriškai, naudojant natūralias priemones.

Likus savaitei iki integruotos pamokos visi pradėjo ruoštis: matematikos pamokose buvo kartojami simetrijos pagrindai, o dailės pamokose svarstyta, kokios priemonės reikalingos norint įgyvendinti šią viziją. Atėjus lauktai dienai, visi pasiruošę ir pasiėmę reikalingas priemones išėjo į miestelio estradą, kur ir vyko pamoka. Mokiniai susėdo kas kur: pavėsinėje, ant suoliukų ir tuoj pat pradėjo darbą. Pasitiesę laikraščius, kad neišpurvintų savo marškinėlių, užsidėjo gėlės žiedą, bei įmautę ant viršaus, švelniais judesiais su plaktuku pradėjo kalti. Taip gėlės žiedą po žiedo plakdami, simetriškai pagamino išskirtinus marškinėlius. Susitvarkę darbo vietas, mokiniai prisėdo pailsėti, bei aptarti kaip visiems sekėsi. Visi turėjo be galo daug įspūdžių, kuriais norėjo pasidalinti su mokytojomis Teresa Narkauskiene, Asta Meištiene ir Alma Urboniene. Dailės mokytoja patarė marškinėlius įmerkti į actuotą vandenį, juos švelniai praskalauti, kad užfiksuotų augalų spalvą. Vėliau marškinėlius išlyginti. Kitą savaitę, sutvarkę marškinėlius, juos apsirengę, visi išėjo nusifotografuoti prie mokyklos laiptų. Į klasę mokiniai grįžo pilni emocijų, įsivertino savo kūrybinį darbą bei buvo įvertinti puikiais rezultatais.

Ši pamoka buvo įdomi, išskirtinė ir suteikusi daug matematinių bei meninių žinių.

Garita Račkelytė 8a klasė
Dailės mokytoja Alma